dijous, 27 de desembre del 2012

6a edició de la Sansi de Viladecans


El diumenge 23 de desembre vaig participar a la 6a edició de la SANSI.COM de Viladecans.
A les 10:15 el meu fill Pol va córrer una distància de 1000 metres. Sempre és una delícia veure, com corren i s'esforcen per arribar a la meta, els més petits de cada família.
1300 participants de la Sansi. Foto J. .J. Vico
A les 11:00h més de 1300 corredors i corredores vàrem prendre sortida a la 6a edició de la Sansi de Viladecans. 
Foto. J. J. Vico
El recorregut de 5000 metres de distància dona un parell de voltes a un polígon industrial a tocar de l'autopista i a les afores del poble de Viladecans, sense gaire encant, però amb l'atractiu de poder fer bones marques per ser un circuit totalment pla.
Creuant la línia de meta. Foto J.J. Vico
Vaig aturar el crono en un temps de 18minuts 39segons, a un ritme de 3:43min/km, aconseguint la meva millor marca personal en aquesta distància. Estic molt content!!

 Amb aquesta prova, dono per finalitzada la temporada de competicions de l'any 2012.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada