dimecres, 23 de gener del 2013

CURSA de SANT ANTONI


El diumenge 20 de gener de 2013 a les 9.30 del mati vaig participar a la 35a edició de la Cursa Barri de Sant Antoni. L'edició d'enguany era el XX Campionat de Catalunya absolut i veterans de 10 km en ruta arribant a una participació de més de 3800 participants.
Club Atlétic Running. Foto Josep Maria Queralt
El recorregut de la cursa fa dues voltes a un circuït que té una distància de 10 quilòmetres , fent passar als corredors i corredores per alguns dels punts més emblemàtics del barri de Sant Antoni.
Recorregut de la cursa
Enguany, hi ha nombrosos participants i la línia de sortida del carrer Floridablanca es queda petita i provoca alguna empenta i alguna caiguda al poc d'haver començat la cursa.
Arribant al quilòmetre 7 de la cursa. Foto Mundo Deportivo
Passo el quilòmetre 5 de la cursa en un temps de 00:19:42, però no tinc bones sensacions de carrera. No m'acabo de trobar còmode i no aconsegueixo dur un ritme constant. Un cop arribo a l'Avinguda del Paral·lel em prenc un Redbull i em senta fatal. A partir d'aquest moment fins l'arribada la meva panxa reacciona malament a la beguda i la sensació desagradable de ganes de vomitar no m'abandona fins que no m'aturo, un cop passat la línia d'arribada.
Arribada. Foto Mundo Deportivo
Vaig aturar el crono en un temps de 00:40:33 a un ritme de 4:03 min/km. Arribant el 514 de classificat de 3754 participants.

Pau, Oriol i Pol. Foto Eduard Cantos
A partir de les 11:00 hores es van disputar les curses infantils. El meu fill Pol va participar a la cursa infantil que tenia una distància de 1609 metres. Va fer el recorregut en un temps de 7min13seg a un ritme de 4:30min/km. Quedant el 26 classificat de 100 participants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada