dilluns, 18 de febrer del 2013

23è MITJA MARATÓ DE BARCELONA


Diumenge, 17 de febrer de 2013. Després de passar una setmana de poc entrenament i de prendre molts medicaments per fer fora a la mucositat, vaig a córrer la Mitja Marató de Barcelona sense tenir clar la marca que vull assolir.

A les 8:15h em trobo sota l'arc de Triomf amb els companys/es del Club Atlétic Running per fer-nos la foto abans de la cursa i desitjar-nos sort.

El Club Atlétic Runniung. Foto Rafa Colás
Ja dins del calaix de sortida, decideixo acompanyar a l'Aljona. Ella té com objectiu baixar de l'1h30minuts i jo no tinc gens clar si podré córrer còmode tal i com tinc el pit carregat de mucositat.

A les 8:45h, 14.510 runners sortim amb la intenció d'ocupar els carrers de la ciutat de Barcelona. Amb aquesta quantitat de participants, la Mitja de Barcelona és la que té més corredors a la sortida de tota Espanya.
Corrent al costat de l'Aljona. Foto La Bolsa del Corredor
La sortida és una mica lenta, ens costa agafar el ritme de carrera. Sempre em trobo amb alguna persona que de forma imprudent decideix sortir en un calaix que no li correspon ni per físic ni per ritme i ens obliga a esquivar-los. Són moments de tensió on cadascú vol ocupar el millor espai del carrer i que ningú es senti molestat.
Recorregut de la 1/2 Marató de Barcelona
Al costat de l'Aljona els quilòmetres van caient i amb ritme constant vaig agafant els temps cada 5 quilòmetres:
5 km. 00:20'59, 10 km. 00:41'41, 15km. 01:02'33, 20km. 01:23'20.


Finalment vaig aturar el crono en un temps d'1h 27min 42sgs. Arribant a meta el 977 classificat de 14510 participants i en la posició 423 de la meva categoria. El ritme de la cursa va se de 00:04'10 minuts per quilòmetre.

Ah, abans de tancar aquesta crònica... Vull felicitar a l'Aljona ja que amb un temps d'1h27min54sgs ha fet la seva millor marca personal en mitja marató, rebaixant 4 minuts a la seva marca personal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada