diumenge, 6 d’octubre del 2013

XIII CURSA POPULAR DE CORNELLÀ


La XXXIII CURSA de CORNELLÀ ha estat la 1a cursa de la temporada 2013/2014 de l'Atleta 10 del Club Atlètic Running.

Una cursa de 10km i amb 42 metres de desnivell positiu. La sortida va ser a la zona esportiva del poble i a tocar de la línia d'arribada, que estava situada a dins de l'Estadi Municipal d'Atletisme. 
Em plantejo sortir a un ritme per sota de 4min/km. Els primers quilòmetres, totalment plans, són còmodes i ajuden a anar a agafar el ritme de cursa. Per davant meu van dos companys del club, en Juan V. i en David S., amb objectius més ambiciosos que el meu.
Els quilòmetres van caient... però del quilòmetre 4 fins el quilòmetre 6 hi ha dues pujades exigents que em dificulten a mantenir el ritme. El descens fins el quilòmetre 7 és ràpid, i puc tornar a recuperar el temps perdut a la pujada.
Passo quilòmetre 9 i abans d'entrar a l'estadi d'atletisme enxampo a en David S. i fem els darrers 400 metres junts. Augmentem el ritme... Creuo la línia d'arribada en un temps de 00:40:07. Quedant el 49 classificat de la general de 817 participants i el 27è de la meva categoria.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada